péntek, szeptember 15, 2006

Kezd marhára elegem lenni a drágalátos kollegámból. Most először fogok mélységesen egyetérteni a főnökömmel, ha végre kirúgja. Én még pluszban pofán is vágnám, mielőtt ordítva közölném vele, hogy ki van rúgva... de az érzelmeket mellőzzük inkább. Különben sem vagyok ám olyan. Csendes vagyok és szűzies... és nem is vagyok főnök.

Egyébként mindössze csak három napot szívtam miatta.
Ennyit csúszott ugyanis a meló, ami rá lett bízva. Bár tudta, hogy sürgős, bár tudta, hogy még másik három munkán dolgozom pluszban, ő mégsem sietett. Sebaj, hát mindenkinek megvan a saját tempója, nem siettetek én senkit, nem vagyok én hajcsár.
Megkapta a cuccot csütörtökön, aztán csinálta. Közben nem szólt, nem kérdezett.
- Biztosan érti és tényleg semmi kérdése - gondoltam naívan és vállatvonva dolgoztam tovább.

Pénteken egy szó nélkül ment el haza. Vállatvontam. Majd hétfőn.

Hétfőn bejött 10-re, majd egy szó nélkül lelépett 3-kor. Jól van, biztosan még van egy kevés híja a melónak.
Felhív a főnök, hogy mi van... és ekkor kezdett el érdekelni, hogy tényleg, mi is van?! Ránézek a szerverre, hát az utolsó mentés pénteki. Khm... ehemm. Tehát hétfőn semmit nem csinált. Brilliáns a logikám!
Felhívom, hogy akkor mi van? Hát ő befejezte és kinyomtatta, ott van az asztalán... csak éppen nem mondta senkinek és nem is mutatta senkinek. Aha. Nem csak lusta, de sunyi is.
Sikerült két teljes, tízsoros excel-táblát kinyomtatnia. Azt is szarul. Tehát hülye is. És engem is hülyének néz.

Úgyhogy aznap túlóráztam egy keveset miatta, hogy kinyomtassam a meló többi részét és megbeszéljem a főnökkel, hogy hogyan tovább.
Cserébe másnap ő maradt benn, hogy befejezze a melóját. Mert geci vagyok.
Aztán mellesleg nekem kellett itthonról elküldeni a megrendelőnek, mert nem mertem rábízni. Mert egy balek vagyok.

Csütörtökön telefonon magyaráztam el neki részletesen szájbarágva, hogy mit hol talál, amit a főnök kért tőle nyomtatva.
Este lélekszakadva hív a főnök, hogy a látványterveket nem nyomtatta ki a kollega. Aha. Oké, és miért, kérdem én. Hát azt mondta, hogy én nem mondtam meg neki, hol vannak. Sunyi, alattomos és még tahó is. Nem is kérdezte meg a kis faszkalap!!

Ha még októberben is a cégnél lesz, akkor most először fogom arra kérni a főnökömet, hogy rúgja ki.

Nincsenek megjegyzések: