péntek, szeptember 08, 2006

Hétfőn végülis sikerült manuális beállításokkal összereszelni a hálót és azóta otthon is van netem. De ettől nem lett ám több időm. Sőt, úgy tűnik, mintha még kevesebb volna, mint azelőtt.
Nem postoltam... pedig akartam. Nem 3Dmodelleztem... pedig azt is akartam. Nem beszéltem a barátnőmmel ICQ-n... pedig akartuk.

És nem is dolgoztam! Mondjuk azt nem is akartam. Jelenleg éppen elég az is, hogy dolgozok, mint egy állat, sőt inkább két biológiai fülkét töltök be a munkahely nevű ökoszisztémában.
Egyszerre vagyok bezombult CAD-monkey és egyszerre vagyok törtető project-manager, hogy szép magyarosan fejezzem ki magam. Kicsit fárasztó. Főleg, hogy az ellátmány még mindig csak egy főre szól. Néha baromira, nagyon-nagyon, halálosan eluralkodik rajtam a vágy, hogy pihenjek. Holott nem is olyan régen voltam szabadságon.

Úgyhogy ezt most, ebben a formában megszívtam. Majd pihenek, amikor suliba megyek.

Nincsenek megjegyzések: