vasárnap, április 30, 2006

Egészen itt a tavasz. Jó, tudom, fúj a szél és hideg is van... de ez megint tavasz!(Lassan már nyár.)

Ideszokott az erkélyre két kurva galamb. Baromira otthon érzik magukat, pedig itt aztán semmi nincsen, amit nekik tettünk volna oda.
Undorító, gusztustalan tollas patkányok! Valamit ki fogok találni ellenük, az biztos. Például legközelebb késsel megyek ki (úgy nagyjából 10 perc múlva, amikor felbátorodva visszarepülnek). De lehet, hogy ágyút viszek ellenük. Az az egyetlen bajom, hogy a gusztustan tetemüket is el kell utána takarítani.
Hmmm... mondjuk a vízágyú az hatékony volna, és helyszínelni sem kéne utána... Ezen a terven még dolgozom. Nincs valami jó galambriasztó szerkezet?

Nem vagyok ám állatellenes. Tegnap kinn voltunk az Állatkertben is. Majdnem nem jött össze mondjuk. Reggel kilenckor, amikor Kisangyallal tárgyaltam meg a napi programot, nálunk hétágra sütött a nap, nála - két kerülettel odébb - meg szemerkélt az eső. A végén mégis kimentünk, és nem bántam meg. Végre leporolhattam a fényképezőgépemet.

Telefotóztam egy gigabájtot. Oké, mondjuk tömörítetlen képekkel. Ez azért jó, mert utána csodát lehet művelni szoftveresen ezekkel, méghozzá nem is kicsit.
És volt is téma rendesen. Jó, a szokásos kifutók a szokásos állatokkal természetesen most is a helyükön voltak. (Kivéve a medvék. Ők igazoltan távol voltak.) Kicsit unalmas is volt talán. A tavat meg éppen felújítják, úgyhogy nem volt flamingó és kacsák sem, plusz egy csomó madarat elzártak a fertőzésveszély miatt.



Ellenben a Majomház! Na, ott leesett az állam. Legutóbb rémlik, mintha lepkék rohangásztak volna szabadon az egyik melegházban... na, itt most a kedvenc selyemmajmaim voltak. Ott ugrándoztak a trópusi fákon mindenfelé. Volt vagy három lajhár is. A földön meg pár jasszána szaladgált. Egészen elképedtem. Hatalmas élmény volt. Mondjuk a majmocskák nem szemtelenkedtek bele az ember cuccába, nem turkálták össze a haját... de így is csodás dolog ez. Tök jó volt fényképezőgéppel vadászni a mindenfelé ugrándozó állatkákra.

Ugyanez volt a Pálmaházban is. Mondjuk 400 forint volt a belépő pluszban, de többszörösen is megérte. Mindenhol trópusi madarak repkedtek. Mondjuk nem volt egyszerű lefotózni őket a fényviszonyok miatt, plusz vakut inkább nem használtam, de azért lett pár jó képem.
Baromira kifáradtam, plusz a végére kicsit már sok is volt a látnivaló, de nagyon jó móka volt, az biztos.

Nincsenek megjegyzések: