szerda, április 26, 2006

Az a riherongy nagybetűs, az Élet humorosan ugyanazt produkálja, amit az iskolában tanítanak. Mert mit kapok én az iskolában? Bemegyek konzultálni a nagynevű szaktanárokhoz, mert ők okosak én meg nem. Elmondják, hogy mit rajzoljak, én meg lerajzolom. Mert ők okosak, én meg nem. Aztán jön a másik tanár, aki megnézi, amit rajzoltam. Fog egy baszomnagy vörös zsírkrétát, bekarikázza az ominózus megoldást és utánam hajít egy baszomnagy karót is. Én meg csak kapkodom a fejem.
És mit kapok a Építkezésen? Megyek konzultálni a szerkezettervezővel és a statikussal, mert ők okosak, én meg nem. Lerajzolom, amit mondanak. Aztán jön a műszaki ellenőr és a projektmenedzser, áthúzzák egy baszomnagy ácsceruzával és kihajítanak, mint macskát szarni. Rosszabb esetben le is hülyéznek. Én meg csak kapkodom a fejem.

Szerintem jobban jár a világ, ha elmegyek lemmingnek. Néha le kell ugrani valami francos sziklaszirtről a tengerbe... de amúgy tök nyugis az élet.

Nincsenek megjegyzések: