péntek, január 20, 2006

Tudom-tudom! Dög vagyok és nem írok, de most összekapom magam.
Az úgy volt, kéremszépen, hogy vizsgázni kellett.
Sitty-sutty, le is tudtam egy éptört szigorlatot.

Így utólag már kis semmiség, meg jajj, de egyszerűen hangzik, de én úgy be voltam tojva, ahogyan azt szigorlat előtt kell. Utoljára nagyjából (sőt pontosan) '98-ban szigorlatoztam. De lassan majd megint belejövök és rutinosan fogom nyomni egymás után... csak győzzék írni a sok jegyet az indexbe.

Erre a kis semmiségre most potom egy egész hetet tanultam. Jó, napközben mondjuk pihentem a melóhelyen, de este ment a kemény seggelés. Nem is tudom, mikor kellett utoljára ennyi dolgot bevágnom. Három félévnyi épület. A világ minden tájáról. Ie. 3500-tól egészen isz. XVIII. századig. Fáraók, királyok, építészek, sírok, templomok, színházak, bizbaszok, megint templom, még templom és sok templom. Az egész világtörténelemből a templomok tömkelege maradt ránk. Csomó masszív és időtálló templom. Vagy 20 oldalt teletöltöttem apró templomokkal, miközben tanultam... Egyiptomi templom, görög templom, római templom, bizánci templom, ókeresztény templom, román templom, gótikus templom, reneszánsz templom, barokk templom...

Voltak jó pillanatok, amikor élveztem egyébként. De lehet, hogy az egész csak a vénásan adagolt koffein miatt volt.

A szigorlat már úgy ment, mint a karikacsapás.
20 perc egy témakörre.
Óra indul.
Éééééés... lapot felkap, kérdést megnéz, rajzol, mint a hülye, ír, mint a hülye, idő letelt, ceruzát eldob, papírt bead. Következő kérdéssort megkap, ceruzát felkap, ír, rajzol, ceruzát eldob, bead, következő, ceruza felkap, ír, rajzol, bead, következő, ír, rajzol, bead. Aztán hosszas lihegés...

Ezek állatok, az tuti!!
Komolyan azt hittem, hogy legalább egy szünetke lesz benne, de nem. Együltő helyemben ledaráltam potom 5 évezredet.
Szerintem jövő hétre megtanulok kínaiul... annyira belejöttem már.

Nincsenek megjegyzések: