hétfő, január 09, 2006


Újabb csillag a gőzös témakör egén.

Persze megint jól elrajzolgattam a tanulásra szánt időt. Mostmár talán konkrét téma kéne, amennyi időt elbaszok erre. Most pl. pusztán szórakozási célzattal fogtam egy csajszit és elkezdtem pofozgatni az arcát, hogy a standard kifejezéstelen render-babaarcból kicsit keletiesebb arcot gyártsak...
A test többi részével még nem is foglalkoztam, még haja sincsen a szerencsétlen digi-libának. De maaaajd, szééépen lassan.
Valami konkrét témába kéne már belevágni a fejszémet. Vagy ezt már említettem?

Leadtam a mobilomat javítási célzattal a ciklámen kockásokhoz. Kicsit untam már, hogy folyton megszakadt a vonal, a térerőt meg úgy kellett puskával lőni a lakásban. Enyhén nevetséges volt, ahogy futkostam összevissza, ha hívtak és mondogattam, hogy "most hallasz?...és most?...na?...most én nem, várj..." A garancia persze már lejárt. A szervízes pasas azt mondta, valszeg elég egy szoftver-frissítés. De már három napja csinálja. Persze nekem nem annyira sürgős. Kaptam cseretelefont is, ami bár ugyanolyan, mint amit odaadtam, valahogy mégis működik. Szóval csinálja csak, nem kell annyira sietni, legalább addig megvan az élményem, hogy van egy működőképes telefon a kezemben.

Nincsenek megjegyzések: