szombat, január 07, 2006

Tegnap este rámjött a játszhatnék. Viszont nem volt kedvem Dune-t játszani. Most pont egy szivatós pálya jönne és semmi kedvem nem volt magamat szivatni. Felthettem volna a Heroes-t akár, vagy egy két generációval régebbi 3D-s valamit.
A végén inkább elkezdtem ismerkedni a számítógépes rajzolás rejtelmeivel. Kicsit ismerkedtem a Poser 5-tel. Aztán pofozgattam a végeredményt Photoshoppal. Szerintem megérte. Nem lett éppen egy mestermű, aki ismeri a fenti programokat, az tudja, hogy igazándiból minimális volt az energiabefektetés. De aki nem, azt még elkápráztathatom.
Sajnos legalább annyira leköt egy virtuális lányka helyes pozitúrába bökdösése, majd pedig kidíszítése, mintha Harkonneneket öldösnék. Úgyhogy megleltem az újabb tanulás helyetti elfoglaltságot. Például következő lépésként majd megtanulom felöltöztetni a fenti hölgyet. Meg valódi arcot csinálni a merev kis tekintetéből.

Nincsenek megjegyzések: