csütörtök, január 05, 2006

Négyes lett a vasbeton vizsgám! Négyes! Értitek?! Négyes! A vasbeton vizsgám. Nekem!
Ilyet nem pipált a világ! Tessék rögtön kihirdetni valami nemzeti ünnepnapot, de gyorsan!
Jutalomból meg is vettem magamnak az összes könyvet, amit kinéztem Karácsonykor és nem kaptam meg. Meg még olyat is vettem, amit nem is néztem ki.
És a Corrini csatát meg nem vettem meg, basszus!! *a szerző a fejéhez kap* Csak azt nem tudom, miért, pedig ott kellette magát.
Hmmm. Szerintem nem voltam magamnál. Valahogy pedig az volt bennem, hogy az nekem már megvan és bele is fogok kezdeni még ma este. Mondom, hogy nem voltam magamnál. Így nem fogok ma este belekezdeni... Nincs is meg nekem az, csak annyira akartam, hogy azt hittem, már itt van a polcon és csak rám vár epedve. De nem.
No, de nem biggyed le a szám, van három másik! Gótika, meg acélok, meg támívek... *hangos nyammogás*
És még van egy régebbről, amibe viszont tényleg bele kellene kezdenem.
Ja, meg vizsgázom a jövő héten, te jó ég!

Nincsenek megjegyzések: