kedd, szeptember 27, 2005

Szombaton találkozó volt az Euroringen. Mi meg ott voltunk.
Nehéz visszaadni az élményt, de én baromira élveztem a brümmögő , száguldozó autókat, a kanyarokban felsíró gumikat...
Kábé olyan volt az egész, mint a filmeken. Mindenhol pöpecre fényezett, kütyüzött, láthatólag szeretve tisztelt autók, jó bigék... alig győztem a fejem forgatni. Közben a Red Bull jóvoltából még hangulatos kis zene is szólt. Nagyjából fülrepesztő hangerőn. A szerzőket és előadókat nem ismerem, de ha valaki megnézi a Halálos iramban című filmet, akkor ugyanezeket fogja hallani. Személyszerint nem rajongom ezekért a zenékért, de itt valahogy nem volt rossz, sőt. Emelte a dolog hangulatát.

Ha tudnék vezetni, akkor tutira én is berongyoltam volna a pályára. Mondjuk talán a "családi autós" futamban, ahol a hétvégi vezetős tempót nem dudáják le... Meg mondjuk az is riaszthana picit, hogy volt egy pár baleset is. Mondjuk inkább autó sérült, ember nem. De attól én még berongyolnék. De jogsim az nincs. Úgyhogy majd akkor, ha lesz. Majd egyszer...

Volt gumikoptató bemutató is. Afféle májer stílusban füstölte el két BMW-s az autója gumijait. (Videók az érdeklődők számára itt. Meg itt. Meg itt. Meg itt.)

És még pár fotó. megjegyzem, marhanehéz ám gyorsan mozgó autót manuális célkövető módban fényképezni. De nem akarom tömjénezni önnönmagam... neeeem.





Nincsenek megjegyzések: