péntek, szeptember 23, 2005

Néha elhatalmasodik rajtam a szakmai lelkesedés és olyankor a környezetemet bombázom a frissen szerzett információimmal.
Most a Lánchíd építése izgatott fel.

Én például sejtettem, hogy azokat a bazi pilléreket ott a víz alatt kellett megcsinálni, de érdekelte a jófrancot, hogy Búvár Kund örököseit küldték-e le, vagy ideiglenesen elterelték a Dunát Debrecen felé... Aztán kiderítettem, hogy nem-nem, hanem a Duna is a helyén maradt, meg a kecske és a káposzta is és még a munkások sem lettek vizesek, hanem jászolgátat emeltek, jókorát és a folyó meg folyt tovább. Csak éppen mellettük. Tök jó.

A többi részéről a dolognak már nem is beszélek, mert mindenki halálra unná magát. Talán rajtam kívül.
Mindazonáltal szerintem érdemes körülnézni egy kicsit a képzőművészet házatáján. És ha valaki még többet akar ámulni a régieken, akkor ilyeneket, meg még ilyesmiket javallok.

Nincsenek megjegyzések: