csütörtök, július 15, 2004

"Ha a blog irodalmi teljesítmény, akkor az orrfújás az kibaszott komolyzenei koncert."
Mondtam már, hogy kedvelem Méregzsák kritikai megnyilvánulásait? Bár ahogy elnézegetem hazánk blogpalettáját, igaza is van nagy átlagban.
Erről még mindig nem tudtam eldönteni, hogy igazi-e, avagy átverés. De bicskanyiszorgatóan bántja a beépített habcsókviszolyomat. Egyébként köszi, Ördögtestvér, nélküled nem fulladtam volna ma bele a nyáltengerbe.

Egyébként meg fulladjon meg inkább a volt cégem tulajdonosa, az a szarrágó kis farok, aki tízezerpluszáfán képes "vitatkozni" és kicsinyes megjegyzéseket tenni, holott még mindig tartozik nekem immáron cca. hatszámjegypluszáfával. De a havi 200 négyzetméternyi rezsit ki bírja fizetni a Belvárosban. Három emberre. Hát valahogy én azt mondom, hogy az ilyen meg is érdemli, hogy tönkremenjen a cége. Én pedig nem az a lúzer marha vagyok, maga nem ezt droidot keresi. *halk duhogás és gőzsivítás hangja hallik*

Nincsenek megjegyzések: