hétfő, július 19, 2004

Annyian mondták, hogy már megint újított a Blogspot, hogy gondoltam, beugrok má' meglesni.
...aha, aranyos. Kicsit még gyerekcipős megoldások, de határozottan aranyos. (Kijafrancnak kell felsorolás opció a blogjába?) Na, nézzük azt a text-color funkciót... tszogassunk egy kicsit... hmmmm, egéész jóóóó.

A hétvége eltelt, mintha itt sem lett volna. Pénteken iszogattunk egy picit a haverokkal, aminek az eredménye egy ölembedőlt sör lett... végül nem bírtam tovább és hosszas, idegőrlő (mások idegeit őrlő) turbék után hazajöttünk Szőkeherceggel. Azt hiszem, az a baj, hogy annyira régen volt már ilyen és hasonló, hogy túl sokat - talán valamiféle megváltást - vártam a dologtól és az meg nem jött. De azért jó volt a hangulat.

Szombat - rohangászás pók-a-falon módjára. De a nap végére ki lett pipálva Visegrád, valamint felmérve és kiosztva 10 négyzetméter padlóburkolat és meg lett nézve a Firefly első része (megint) és a macska bizonyára fel lett mászva a fára.

Vasárnap pedig megint nem fényképeztem.

És most megint hétfő. Semmit nem haladtam a melóimmal, hogy a fene enné meg! De ezúttal nem azért, mert em is csináltam.

Nincsenek megjegyzések: