hétfő, július 19, 2004

Amolyan "tele van a tököm és elegem van a világból" fílingem van. Okom semmi erre, de ilyen. És átharapnék pár torkot. Ha ferdén néz ma valaki, elharaom a torkát. Ha akadékoskodik ma valaki, elharapom a torkát. Ha valaki megbánt, annak elharapom a torkát, végighajtok rajta egy megpakolt gőzmozdonnyal, beszántom és bevetem sóval...
Kipróbáltam a T-Mobile Online Ügyfélszolgálati rendszerét. Meg voltam vele elégedve... annyi fenntartással csak, hogy sajnos azt nem tudtam meg onnan, hogy a hűségnyilatkozatom lejárt-e vagy sem, azért külön telefonálnom kellett. Viszont eszembejutott minden jelszó, és ez igazán becsülnivaló tulajdonság. Két előfizetés, egy Aranykártya...három jelszó. Büszke vagyok magamra.
Dögletes melegben felmértünk egy elhagyott irodaházban pár ablakot. Azzal is tele volt a tököm már a második után. Grrr!

Nincsenek megjegyzések: