kedd, július 20, 2004

Rinya nap van ma, az istenek is úgy akarják. Párduchölgy is morcos, sőt kifejezetten ingerlékeny... én is csaknem megsértődtem ma. Aztán mégsem volt kedvem megtenni. Más dolgok viszont basszák a csőrömet. És meleg is van.

Kiderült, hogy az albitársam, a drága, 15-én(!) már túllépte a csellós letöltési korlátot, ezért parkolópályára kerültünk. Ami most kábé 10-15k-t jelent, de lesz ez még kevesebb is. Ilyenkor valami átkozott módon zabos vagyok a rohadt önző kis hülye fejére annak az embernek. Pedig legyünk toleránsak, ha egy albérletben akarunk lakni 3 különböző emberrel, de a jóistenáldja meg, legyen már ő is figyelmesebb és toleránsabb! Nem elég, hogy a mikrót hetente lehetne kiganézni utána (rá inkább nem bízom, kedves még a mikróm élete), nem elég, hogy a mosatlanjai három-négy hétig is rohadnak a mosogatóban (aztán valaki elmossa "márnembíromtovábbnézni" alapon), nem elég, hogy a kenyerek, amiket meghagy, maguktól másznak a kukába (vagy mi dobjuk ki, mert már nem férünk tőle), nem elég, hogy akkora kupleráj van a szobájában (amit elvileg közösen használ egy sráccal... aki gyakorlatilag most kinn alszik az erkélyen a barátnőmmel, mert jó az idő), hogy be sem lehet lépni, de ha megteszed, seggel mész ki, nem elég, hogy magasról szarja le, ha az ember éjjel aludni szeretne, nem meccset nézni... szóval ez nem elég. Már rászoktattuk pedig arra, hogy a saját tányérját mossa el maga után, hogy az átkozott leborotvált szőreit ne hagyja szét a fürdőben, mint valami apró kis sünszakáll maradványokat... ez elég kevés, de valami. És most a net. Kezd az a bizonyos bili kiborulni. Meg már úgyis rohadtul elegem van az albérleti létből. Csak hát momentán ez van, jobb nincsen. Jövőre inkább megyek egyedül lakni... bárhová, csak ezt ne többet! Kezdek beelegelni. Mi lesz itt, ha tényleg megveszem a kanapét és kiköltözök a nagyszobába??? Armageddon? He?

És igen, őt sem kéne olvasnom. Nekem sem kéne őt olvasnom. Meg úgy egyáltalán nem kéne...
Mindegy, úgyis én vagyok hülye. Ahogy szoktam.
Ma vagy megölök valakit, vagy csak leszedem a CoD demóját a gépemről (sajnálom)... egy poharat pedig ma már megöltem. Most egyébként kedvem támadt egy tányért is, pedig nem vagyok "capkodósz" fajta. És délután még nem tudtam, hogy lassan gyilkolni és fojtogatni tudnék, ha lövéseket és robbanásokat hallok a közelemben... azt hittem, csak alvásra ingerel... Unistallt ide, mert frémeket látok a kispolcon!
Van itt a fejemben valaki, aki rohadtul ki szeretne jönni és ordítani a világgal. Egy másik valaki is ki szeretne jönni, de ő körbe szeretné táncolni a szobát és lufikat eregetni. De őt a Szégyellősség nevű ajtónálló nem engedi ki. Bár nem értem, miért érdekli ez a kis ugrándozóst... Kissé felemásul érzem magam. Kérnék egy felezést a számítógéptől...

Nincsenek megjegyzések: