szerda, május 05, 2004

Megszívtam, hiába tervezgettem. Sajnos sikerült az épszerk ZH-m. Életemben talán először volt ez számomra traumatikus élmény. Így kénytelen leszek befejezni a tervet...ezt is. Ez borzalmas! A végén még sikerül a félévem...
Felvetettem az ötletet Párduchölgynek, meg úgy általában az albérletnek, hogy mi lenne, ha kicsit átrendeznénk magunkat. Egyetértettek, de! Mindenki engem félt, mert én fogok a 'dolgozó' szobában aludni. De könyörgöm, adassék már meg nékem a lehetőség, hogy akkor aggódjak, amikor nekem jól esik. Magyarán egyáltalán nem aggaszt, hogy dolgozni fognak mellettem, meg keresztüljárnak rajtam. Ha pasi(ka)t hozok ida, majd úgyis megoldjuk. Eddig is megoldottuk... Úgyhogy elkezdtem kihúzható kanapékat nézegetni. Végre lesz egy sarkom, ahol tanulhatok, meg rajzolhatok!!!

Nincsenek megjegyzések: