hétfő, május 10, 2004

Kis esti könyvajánló. Janikovszky Éva: Mosolyogni tessék! Mint már említettem, Gyerekember jóvoltából kezembekerült a hölgyemény novellagyűjteménye. Egyébként ez is afféle blog. Csak papíron. Mindennapi keserédes történetek közvetlen modorban. Tessék kérem sorbaállni, lehet tanulni, tapasztalatot gyűjteni, okulni, emberesedni.
Vettem marker-filcet. Egyelőre egyet, merthogy a csuda tudja, ugye, hogy milyen is. De úgy nézem, be fog válni a céljaimra. Az eladó srác elképesztően rendes volt. Pedig nem tüntettem fel magam leendő milliókat elverő vevőként. Kaptam marker-színkatalógust, meg még egy lapot a 'speckó' markeres szkecsbukból is... (mindezt zárás előtti utolsó két percben érkezvén) amit galád módon arra használtam, hogy tesztelés címén összehasonlítsam a hagyományos fénymásoló papírral. Jelentem, csalódtam. Merthogy jobb. Sajnos. Franc! Vehetek ezt is...
Egyébként fene a Freecom Beatmanbe! Bele! Asszem, kivágom az ablakon. Vagy a CD-t.

Nincsenek megjegyzések: