vasárnap, május 09, 2004

Javaslom mindenkinek Janikovszky Évát. Gyerekember arra a kijelentésre ragadtatta magát ugyan, hogy úgy írok, mint a fentemlített hölgy, és bár meggyőződtem, hogy ez tényleg nem igaz, arról is meggyőződtem, hogy egészségesen is fel lehet fogni a köröttünk zajló világot. Még hetveniksz évesen is. Kár, hogy nem volt ilyen nagymamám. Najó... késői egyke vagyok, szóval igazándiból majdhogynem semmilyen nagymamám sem volt. Ez most nem a "sanyarú gyermekkorom volt, nem volt gyerekszobám és kőbölcsőben ringattak" kezdetű pszichotréning bevezetője, csak és csupán ténymegállapítás. A könyvön egészen idáig hangosan vigyorogtam... egészen addig, amig Egyiptomi Istenség durcásan adott egy kis gépidőt nekem. Hiába, elnyomnak! Vennem kell egy laptopot. Nem kell valakinek egy evolúciós szempontból elavulni készülő lévő p4-es gép? Drágán fogom adni!

Nincsenek megjegyzések: