csütörtök, május 27, 2004

Azt hiszem, bajban lennék, ha hirtelen nyakamba szakadna egy lakásnyi összeg. Mindezt abból szűrtem le az okos kis fejecskémmel, hogy volt szerencsétlenségem tájékozódni a hazai 'lakberendezési' piacon. Valószínűsíthető, hogy nem olyan gigamega áruházban kéne nézgelődni, ahol a bringától kezdve a szigetelő fólián keresztül a macis függönyig minden van, de... de hát hol máshol nézgelődjön az ember? Összegzem a dolgot: a tapétaválaszték szörnyű. Hányás. Ocsmány. Gusztustalan. Tré. Vannak szépek, igen - egyébként még mindig utálom a tapétát, mint olyat - de ami már jól néz ki és netán jó anyagból is van (ezt Szőkeherceg nélkül a büdös életben nem tudtam volna meg, hogy milyen), az már drága. Drágácska. Drágaságos. Böeee! És még ezeken a 'jobbakon' is erősen eltöprengenék, hogy rá merjem-e lapogatni a falaimra.
Nézegettem lámpákat is. A saját izlésemnek megfelelő hájtek cuccok ára a csillagos égnél kezdődik. Azonban megható, budoár odőrt árasztó műanyag csingilingikkel felszerelt giccsparádét egészen olcsón lehet kapni. Könyörgöm, legalább a 'kristály'csillárnak ne legyen műanyag hangja, amikor egymáshoz ütődnek a lógó lafancok rajta!
Aztán ott vannak a ker.lap burkolatok. Piha! Mondjuk azt tutira lapburkolat-boltban vennék. És több jót láttam még így is, mint jó tapétát. Viszont a tapéta-szegélyek szépek. Abból is van macis, mint a függönyből. Meg macis, meg csillagos tapéta is van, bizonyám! Viszont nem láttam gótos-vámpíros és Godzillás, meg Cthulhu-s tapétát. Ez hiba! Jelenteni fogom a fogyasztóvédelemnek.
Nos, de-azonban-és-mivel a lakás még láthatáron sincsen, ezért a kívülállók kényelmes páholyából tudtam popcornt dobálni a tapéta-piac küzdőterére.
Köszönöm a kitüntető figyelmet! *sietve meghajol és elrohan, mielőtt a paradicsomok célba érnének*

Nincsenek megjegyzések: