kedd, március 23, 2004

Szórakozás tekintetében mindenkinek javaslom az Avon katalógust. Jó, lehet Oriflame is, hogy ne essek a megkülönböztetés hibájába. A mostani szám a bőrfeszesítés jegyében készült. Még a parfümök is bőrfeszesítő adalékokat tartalmaznak. 'Anyúúúú, ugye nem szoros a copfom??!' Szóval elképesztő, hol tart ma már a tudomány! Mellékesen egy idézet a fenti műélményből: "A boszorkányos tekintet titka a bézs színű púderrel satírozott szemhéj és a háromszor átfestett pillák." Oooohhhyesss! Reggel a tükör előtt - mikor a reggeli kávém éppen azon küzd, hogy felhajkurássza a pincéből a vérnyomásomat - nekiállok satírozni, meg háromszor átfesteni. Örülök, ha a szememet megtalálom. Borzasztóan maradi nő lehetek bizonyára, hogy nem haladok az ilyetén trendekkel, de sajnos megvallom, idegesít, ha valamilyen sminkféle van rajtam. Nem tudom megdörgölni a szemem, ha kifolyik már a monitorbámulástól, nem tudok egy csókot nyomni a kedvesem arcára, mert vagy tele lesz vörös foltokkal, vagy csillámport hagyok rajta...vagy mindkettőt, nem tudok hozzábújni, mert rátapad az alapozóm (most ha valaki a csókálló rúzzsal és a nem kenődő alapozóval jön, azt lecsapom). Szóval alkalomra elmegy a smink (valami szolidabb), de amúgy hagyjuk. Aztán ezek a szemránceltávolító-felvarró-bőrfeszesítő csodák még ki tudnak hozni a sodromból. A szemráncok radarja tartalmaz kollagén-retinol-multiaktív-kerozin-propilén-butil-izébigyót, amitől két hét alatt 150 évet fiatalodunk. Garantáltan! Na most én egyszer kipróbáltam egy ilyet. Tényleg csak kíváncsiságból. Reggel a buci szemek effekt bejátszott rendesen. Mintha zsemléket pakoltam volna oda borogatásnak és ottfelejtettem volna. Na, ennyit erről. Azért rendeltem egy tusfürdőt, meg egy édibédi kisvirágos kistáskát. Mer' ami trendi, az biza' trendi. Punktum!

Nincsenek megjegyzések: