csütörtök, március 18, 2004

Érdekes dolog az ihlet nevű képződmény. Nekem úgy tűnik, nem sok adatott meg nekem belőle, mert mindig csak egy-egy területen kap el. Ha fotókon töprengek, akkor nem tudok rajzolni, ha rajzolok, akkor nincsen kedvem üveget festeni és ezek mellett valahogy sosem jutott erőm például novellát kreálni. Pedig hányszor elkezdtem... Komolyan nem tudom, ki hogyan csinálja, lehet, hogy az én módszerem rossz, de sosem jött össze semmi használható. Elkezdtem és ahogy írtam, úgy csavarodott, szövődött a történet. Persze így a novellákból regények dagadnak. A szereplők önálló életet élnek... én pedig elveszek valahol két fa között az erdőben. Szóval sehogy sem megy ez nekem. Pedig miért különbözne ez a kalandalkotás folyamatától? Egy jó ötlet és máris tudok rá építeni. Ötletek meg jönnek dögivel. Bár most nem... most rajzolok. És ugye akkor nem megy valahogy. Furcsa egy dolog ez...
Najó, elmélkedés kikapcs.

Nincsenek megjegyzések: