péntek, március 19, 2004

Zűrös volt ez a tegnapi este, az már egyszer biztos. Egyiptomi Istenség túlórázott. Úgyhogy programot kerestem magamnak, mondván, hogy majd én lyól megvárom a városban. Kecskevadásszal elmentünk tehát plázázni. Ő dobozt nézett, én névnapi ajándékot. Mondanom sem kell, hogy esztétikai élményekből túlcsordultunk, de se doboz, se ajándék. Közben kaptam telefont, hogy a túlóra a vártnál hosszabb lesz. Végül azért nekem jó vadászatom volt és időelütésként kitaláltuk, hogy sörözzünk. Végigjártuk a Nyugatitól a Margit-hídig a páros oldalt, de nem ültünk be sehova. Menjünk ismerős helyre, mondván. Oké, akkor vissza a Blahára. Aztán kitaláltuk, hogy vonjuk be a ferdülésbe Kecskevadász punnyadó kollegáját is, úgyhogy mindezek után a cégüknél kötöttünk ki három sörrel egyetemben. Mindent összevetve, jól szórakoztam. És majdnem felajánlottak egy 3D grafikusi állást is. De ezt betudom a pillanatnyi lelkesedés hevének.
Kimentem az istenhátamögé haza, aztán ICQ-n kiderült, hogy Egyiptomi Istenségem hajnalig bennmarad és örüljek, ha reggel találkozom még vele, mielőtt kilépek a kapun. Hát innen üzenem minden mocsoknak, aki kitalálta a tarthatatlan határidőket, hogy van egy meccsem velük. Az emberevő hangulatomon segített, hogy végülis hajmosásból előkavarodva mégis megtaláltam az ismerős papucsokat az ajtó előtt és a gazdájukat az ágyban horkolva. Kapott jóéjtpuszit és elrohantam melózni. Szerencse, hogy estére ivászatot prognosztizálnak a beépített szervezőmoduljaim. Különben emberhalál lenne a végeredmény. Az én szeretteimet csak ne dolgoztassa agyon senkise!!!!Grrrr!

Nincsenek megjegyzések: