csütörtök, március 18, 2004

Jobb kedvre virradt a mai nap, ennek örömére büdös kis szukának öltöztem. A hatás mérhető volt. Megkaptam a füttyögéses leszólítás adagomat. Persze ilyenkor elgondolkodom, hogy vajon az építőmunkások miért érzik macsóbbnak magukat, ha beszólhatnak egy nőnek, de sebaj. Vicces figyelni az amúgy tökéletes kiskakas effektusokat. Beszól, hátranéz a többiekre, hogy figyelték-e, majd idegesen vihorászni kezd (amolyan hö-hö-hö formában). És utána mindenki mehet tovább a dolga után. Zsengébb koromban erősen zavarbajöttem az ilyesmitől. Aztán kellemetlennek éreztem. Ma már röhögök. Később meg már nem fogom megkapni. Függvénygörbe definálva, leírva. Az egyik tengely az időt jelzi, a másikon meg a hangulat van.
Személyiségem mostanság vészesen ingadozik a hisztispicsa és a macsódíva közötti széles sávon. Megjegyzem, a macsódívát jobban szeretem, de túl fárasztó mindig erősnek lenni és olyankor szükség van egy kis simogatásra, pátyolásra, nyünyürgésre. Persze csak ellenőrzött mennyiségben, mert a túladagolás nem várt reakciókat válthat ki a macsódívából. Például morc dünnyögések, hogy 'hagyjál már békén, szállj le rólam, ne nyúzz már annyit, pfújj, összenyálaztál!'Skizó rulez! Sosem vagy egyedül!
Ördögpajtást ezúton átnevezem Ördögtestvérré. Érdekes, amikor olyan emberrel találkozik az ember, aki egyben valamilyen szinten önmaga tükörképe. Kicsi koromban jobban szerettem volna fiú lenni. Hát most láthatom, mi lettem volna, ha ez meg is történik. Mellesleg akkor valószínűleg utálnánk egymást. De most viccesen festenék borostával, lássuk be.
Tegnap számos embernek megesküdtem pánikomban, hogy ha megúszom újabb tályog nélkül a mostani göthöt, akkor elmegyek és kés alá fekszem, hogy kivegyék a mandulámat. Megbántam. Már akkor. A macsódíva beszart, átadta helyét a rémülten virnyákoló kismacskának. De muszáj lesz. Beletörődöm és elmegyek orvoshoz. Hujjj, hogy én mennyire utálok orvoshoz menni. A későbbi esetekre javaslom a barátaimnak egy sörétes puska beszerzését, amivel talán együttes erővel el tudnak noszogatni a rendelőig. De lehet, hogy az elefántölőbe töltött kábítólövedékkel többre mennek majd.

Nyüfff!

Nincsenek megjegyzések: