kedd, március 09, 2004

Elkészült egy csodálatos tanulmány az alkotóházak témakörében, hogy legyen mit leadnom holnap. Elképesztően művészi voltam. Idéztem sok okos bácsit a múlt század elejéről a 'művészi alkotás' folyamatáról és beszúrtam egy csomó képet. Így lett két oldal.
Azonban még csinálnom kell egy makettet a kilátóról és a hideg futkos a hátamon az ötlettől, hogy makettet készítsek. Szépek a kis házikók, meg minden, de én csak nézni szeretném azokat, amiket mások csináltak. Semmi ingerenciám rá, hogy én is ilyet barkácsoljak össze.
Ráadásként holnap még ábrázoló geometria ZH is lesz, de semmit sem tudok belőle és nem (csak) az hiányzott, hogy tanuljak rá, hanem főleg az, hogy értsem, mit is kéne csinálni. Na, mindegy, ezt az élethelyzetet tulajdonképpen már megszoktam.
Konstatáltam, hogy Egyiptomi Istenséget csak szombaton fogom megint látni. És most egy kicsit nyűgös lettem, bevallom. De valahogy el fogom foglalni magam. Ráadásul a jövő hétre lelép az albérlet többi része, úgyhogy egy hét a miénk. Ennek viszont örülök.

Nincsenek megjegyzések: