hétfő, január 22, 2007

A takonykór jött, látott... aztán fordult még egyszer, mert nem volt elég az egyikünk; neki két áldozat is kellett.

Épp a Rainbow Sixet olvasom Clancytől (van benne biológiai hadviselés/terrorizmus, terv az emberiség 98%-ának kipusztítására, szimulációkkal előkészített anarchia stb.), úgyhogy ösztönösen több konzervet kezdtem el a kosárba pakolni. Elalvás előtt túlélő-felszerelést válogattam össze fejben. Döntöttem, mégse dobjuk ki azt a kemping-gázpalackot!

Én végül ma bejöttem dógozni, hátha az egész céget sakkban tudom tartani - nemsokára bértárgyalás lesz, jól jön egy ilyen ütőkártya! Bár ha anarchia lesz, ez úgyis mindegy már. Mindenesetre a nátha péntek óta kitart. Már a plüssállatok is kókadoznak.

Kell valahol lennie egy Y2K hisztériás homokzsáknak otthon, este körülnézek...

Nincsenek megjegyzések: