hétfő, január 01, 2007

Most én is megkaptam a blogger-szpemet.
Még mielőtt az összes blogoló kontaktomat lenyúlnák a többiek - undorító, belterjes kis társaság, pfujj! - gyorsan beszállok én is, bár nem értem a dolog lényegét, de valami olyasmit véltem kihámozni belőle, hogy írjak pontokba szedve öt dolgot magamról.
Úgyhogy jöjjön pár múltbéli marhaság, amit páran tudnak rólam, de többen inkább nem.

1. Nyolc évig jártam egy olyan osztályba általános iskolában, ahol rühelltem mindenkit. Egyedül a világ ellen, számkivetettség, etc., etc. Nem sajnáltatásképpen, de valószínűleg ezért szerettem meg később könnyedén a számkivetett-metált. Az Ossian ideális nevelő volt.

2. Négy évig jártam egy olyan gimibe, ahol ugyan tökjól éreztem magam, hozzám hasonló idióta tudásmánokkal összezárva, de velük szintén nem találtam valahogy a közös hangot.
Egyedül a világ ellen vol. 2.
Az Ossianból időközben Fahrenheit lett. De már nem is tudom, mikor.

3. Valójában biológus akartam lenni, de a jelentkezési lapok beadása előtt - úgy február táján - rájöttem, hogy abból rohadtul nem lehet megélni és úgy döntöttem, hogy az ELTE helyett mégiscsak az Iparművészetire adom be a jelentkezést. Nem vettek fel.
Ekkoriban titokban jártam egy sráccal és leveleztünk is. A rekordom 67 oldal volt. Asszem, egy hétig írtam. Kézzel. Mint az állatok.
A pasi is Ossiant hallgatott. Egy csomó kazettát kaptam tőle. Kézzel írt dalszövegekkel.

4. Egy évig biztosítási ügynök voltam. Előtte két hónapig próbáltam bekerülni a M*-gárdába. De Novák Csanád szerencsére idejekorán átvert, és ezért aztán nem kellett vele további kapcsolatba kerülnöm. Azt hiszem, ez mentett meg a későbbi regényírói pályától. Tulajdonképpen mindig szerencsém volt a munkahelyeimmel. Még akkor is kamatoztattam némelyiket, ha fel sem vettek oda.

5. Igazán a fősulin kezdtem el magamratalálni. Azóta konstatáltam, hogy Paksi Endre egy alkoholista, akinek végülis úgy tűnik, hogy nem annyira jött be a számkivetett-metál. És már én sem szeretem.

Kit rángatok bele?
Srakker Ügynök, Ördögtestvér, Gyerekember, Panther és a Zeblog.

Nincsenek megjegyzések: