szombat, március 11, 2006

Egy kicsit vad volt az elmúlt pár nap... izé, hét.
De ezt már annyiszor mondtam. Ez a meló elég sokszor tud vad lenni, úgy tűnik. A főnök pörög, mint a búgócsiga, folyton ötletel és folyton tervez. Folyton házakat kell rajzolnom. Ez borzalmas.

A héten hirtelen felindulásból számot vetettem, hogy mégis miket alkottam ennél a cégnél az eddigi potom másfél évnyi tevékenykedésem alatt. Hát utána röhögnöm kellett. Végülis az organikus építészet csodálatos dolog. Hiszen csinálhattam egy csomó tök-házat, krumpli-házat, kifli-házat, bejgli-házat, tortaszelet-házat, bálna-templomot, babapiskóta-szállodát és földhányás-borászatot (ez utóbbit egyenesen az Arrakis kellős közepére).

Nos, tehát nem unatkozom, úgy tűnik. Sőt, tök jó dolgom van. Meg krumpli jó dolgom. Meg néha kifli jó...

A jövő hetem viszont jó lesz, mert a Főnökúr lelép egy hétre lazulni.
Mondjuk ezt is a maga módján kommunikálta le tegnap. Telefonon osztotta ki a jövő heti teendőket, amolyan "oldjátok meg!" stílusban.

Részemről megkaptam az ukászt, hogy vegyek egy lézeres távolságmérő kütyüt és hétfőn menjek is ki valamelyik (akármelyik, választhatok) sráccal felmérni egy épülő házat.
Plusz indítsak el egy engedélyes tervet, meg kezdjek bele egy kiviteli tervbe.
Valamint adjak munkát a srácoknak, ha netán nem volna mit csinálniuk. Úgyhogy egy hétre kisfőnök lettem... telefonos kinevezéssel. Sínen van a karrierem.

Ezennel azt is bevallom, hogy elkezdtem egy diétát. Már nem számolom, hogy ez hányadik módszer, amivel megpróbálok lefogyni. Ezúttal egy elég elvadult dolgot néztem ki, a kilencvennapos szétválasztós diétát. A lényeg, hogy egy nap csak egyféle tápanyagot ehetsz. Plusz gyümölcsöt. Gyümölccsel. Sok gyümölccsel.

Szerintem egy hatalmas baromság. Ki hallott már olyat, hogy ha sonkát eszem szalonnával, de sült krumpli nélkül, akkor lefogyok majd??! De végülis az élet kaland nélkül sótlan, úgyhogy belkezdtem...
És szenvedtem meg szétválasztottam.
Nos, így három hét elteltével úgy néz ki, kénytelen leszek új nadrágokat venni. A régieket meg felajánlani nálam nagyobb testű báln... izé.. elefá... izé, másoknak.
Fél év múlva vajon már kétdimenziós leszek?

Addig is egyik nap megeszem a sonkába tekert sajtos csülköt, aztán a következő napon megeszem a hozzá járó sültkrumplit. Sajnos omlós fehérkenyér nélkül... A kenyérnapot kifelejtették a diétából. De van helyette torta-nap! (De tényleg! Másképp el se kezdtem volna )

Nincsenek megjegyzések: