hétfő, november 14, 2005

Hát ez azért nem egészen így volt, igenis történtek dolgok még!

Péntek reggel ugyebár fogorvosnál kezdtünk, de az előzménye még ennél is szánalmasabb. Bodzilla még a múlt héten bejelentkezett a fogorvosomhoz (eddig nem sokat látott még "éles helyzetben" - a mázlista -, de az enyémről sok jót hallott már).
Csakhogy hétvégén a szülőktől fácánlevest kaptunk, mivelhogy jóapám vadászni volt. (Amilyen jól lát már, szerintem az a fácán öngyilkos lehetett. Vagy álmában lepték meg...)
És igen, jól teccenek tippelni: hozzám került szerintem az egyetlen sörét az állatból. Közvetlenül a fogam alá.
Így másnap reggel telefonálhattam, hogy keziccsókolom, ugyebár bejelentkeztünk péntekre, de nem lehetne a kezelendő személyek számát megnövelni eggyel? (Igen, hehe, osztozunk egymás fájdalmában, valóban vicces... - hülye liba )

Az egész napos rohanás után volt még a naptárban egy esti találkozó egy "szabolcsi bicskás" (a továbbiakban: Bicskás) és egy "szabolcsi hondás" (a továbbiakban: Hülye Hondás ) társaságában.
Hááát, hogy mit meg nem lehet tudni valakiről (pl. Hondásról), ha vele jön a régi haverja (Bicskás) is és mindenféle sztorikat csak úgy simán bedob a köztudatba!? Ezeket önként szerintem soha nem árulta volna el szegény Hondás.
(Amúgy döbbenet, hogy egyes emberek hogy élték túl egyáltalán a fiatalkort. A tökrészegen való kádlefejelés és az ittasan való koronglövészet a kertben, amit a frissen festett lakás plafonjának(!!) összelábnyomozása követ, csak egy epizód a "Kínos történetek" mappából. )

Este pedig hozzánk költözött az Új Számítógépem (énnekem szép drágaszágom, dönörűszégesz fekete házban!!), amire nagyon vágytunk már, úgy globalice. Kicsit untam már, hogy a régi gép lassú, hogy hely nincs rajta, meg hogy kb. a Passziánsz az egyetlen játék, ami rángatás nélkül fut rajta.
Melóhoz meg iszonyat zajos volt, hajnali 2-ig dolgozva füldugón töprengtem olykor.
Ez az új pedig gyors. Mit gyors, száguld! Bitsörénye lobog a szélben! Persze egy vérbeli "gamer" kikacagna, ez a konfig legfeljebb tavaly ilyenkor lett volna ütőképes, de nekem elég lesz vagy 4-5 évig még.
És csöndes! Nagyon csöndes. Egy lopakodó ninja hozzá képest részeg vaddisznó az avaron. Vagy héjanász. (Az se lehet túl halk azért.)

Bodzilla naív ártatlansággal megkérdezte, hogy kipróbáljuk-e még este.
NEM!!
Semmiképpen se nem! Aki próbált már ilyet, az tudja, hogy akkor 2 előtt nem fekszik az ember. VALAMI tutira közbejön.

És igazam lett!

A szombati nap teljes egészében ráment. Elvileg felhúzott OpRendszerrel kaptuk a gépet, de csak azért, mert elvileg tesztelték a boltban. Ezzel szemben már az első F5/Copy parancs közben reboot volt. Onanntól kezdve meg többet el sem indult a gép. Whoa!

Újratelepíteni/javítani persze nem tudtuk, mert nekünk csak valami régebbi verziójú telepítőnk van.
Gyalu/újratelepítés saját CD-ről. De eztán - én balga - rossz sorrendben kezdtem el a mindenféle drivereket feltelepíteni...
A második újratelepítés végén már úgy nézett ki, minden működik. Ekkor volt kb. szombat du. 6, és már indulni kellett a meglepibulira; kb. annyi idő maradt, hogy a postaládánkban megnézzük, mi is a pontos hely. Így a tesztelés maradt vasárnapra.

Persze mi csak hittük, hogy ennyivel korábban indulni elég lesz. Hát nem. Kérem szépen: MI LETT A SZOMBATTAL??
Hol van az a régi, békés, alig-vannak-az-utcákon "szabad szombatok", amikre még régről emlékszem? Most a hét 6. napján délelőtt vagy délután is olyan dugó van a városban, mint hétköznap.
(Mondjuk én hétköznap se értem, hogy ez a sok ember micsinál az utcákon: ki dolgozik?? Ennyi embernek szerepel a munkaköri leírásában, hogy minden nap 8-tól 18-ig tudatosan forgalmi akadályt kell képezzen? "Hivatásos forgalmidugó-felelős"??? )

A buli jópofa volt, persze Bodzilla fényképezőgépére rendesen megharagudtam: a legfontosabb pillanatokban csak villódzás, derítőfény, villódzás (az alany itt már semmit se lát a sötéthez szokott szemével)... majd a gép elfókuszál a bús fenébe, és nem exponál. (Brávó!) Az alany meg bután néz, hogy most akkor mi van. Hát persze, megvan a kép, majd küldöm hétfőn, igen... (Gyorsan csináljunk róla néhányat valami világos helyen: amennyit ivott, úgyse emlékszik pontosan...)
A hangulat meglepően jó volt, nekem egyedül azzal volt bajom, hogy ez az étterem sincs felkészülve nagyobb létszámra, a légtere kegyetlenül kevés - pláne szellőzés nélkül. Mer' ugye a dohányzás egy bulin mindig megy ezerrel. Így a darkness nem csak annyiban merült ki, hogy a dekoráció "darkosra" lett véve, meg hogy elég gyér volt a lámpák fénye (szerintem a nagyszobánkban több áram megy el világításra), hanem a sűrű cigifüstben 10 körül már szart se láttam a sarokban. Aztán végül úgy marta a szememet, hogy az már fájt. Vakon tapogatóztam ki a friss levegőre. Percekig semmit se láttam.
Darkness: végülis működik, nem? Ők szóltak...

Vasárnap pedig teszteltem. Na jó, oké, játszottam. De ezt most kellett! Muszáj volt, "hasznos tevékenység"! A legutóbbi gépemnél ugyanis végül alaplapot kellett cserélni, mert állandóan fagyott. Jobb, ha ez minél hamarabb kiderül.
Aztán felraktam a téli patkókat a lovamra, meg vettünk valami Dűne regényt, ami eddig még hiányzott. (Vajon a "következő nemzedék" értékelni fogja, hogy megvan a sorozat összes kötete a polcon? )
Na de be is fejezem a merengést mára; mennem kell vissza "tesztelni"...

Nincsenek megjegyzések: