kedd, november 22, 2005

"Dingidungi a falra ült,
Dingidungi lependerült.
Jöhet a királytól ló, katona,
nem rakják Dingit össze soha."

Szerintem ez azért ragadt meg a fülemben, mert a hétvégén cca. tizedjére is pont akkor adták a Hallmarkon az Alice-t, amikor én odakapcsoltam. Akkor határoztam el, hogy ha gyerekem lesz, akkor tutira felolvasok belőle neki. (De rendes is vagyok.) De majd csak úgy hét-nyolcéves kora táján, mert egyébként bődületes badarságnak fogja tartani és elalszik rajta. Bár így jobban belegondolva, az nem is olyan rossz dolog.

"...Nézsonra járt, nyalkás brigyók turboltak, purrtak a zepén..."

Fogjanak meg! Fogjanak meg!... megfogják

Tegnap igazán vicces napom volt. Hajnalban felidegeltem magam és ez nem volt hajlandó elmúlni úgy kábé délután ötig. A végén már az is idegesített, hogy ideges vagyok. A kollegáim is idegesítettek, mert idétlen zenéket hallgattak a Bartók Rádión. Igazándiból nem nagyon értem, hogy 50 év alatt mit lehet azon élvezni és főképpen hogyan lehet mellette dolgozni??! Nekem nem nagyon ment. Már éppen azon voltam, hogy akkor most odamegyek és finoman megkérem, hogy ugyanmár vagy tekerjenek valami emberi adóra, vagy kapcsolják ki, mert különben egyrészt felrobbanok, másrészt fültövön vágom őket... de szerencsére jött a főnök és átmentünk egy másik szobába tárgyalni. Mindenki megmenekült.
De ma már valahogy nem szól a Bartók Rádió. Most akkor vagy tegnap ők is megutálták, vagy tényleg szar.

Este jött a megváltás, és Kisangyallal múlattuk az időt egy Noa nevű Grill Bárban...
...bár
lett volna grill is!
Najó, volt, de amilyen szépek voltak a kaják, olyannyira voltak jellegtelenek. Mondjuk olcsónak olcsó a hely. De nem fogok ott ebédelni, ellenben a gyros tálukra még fenem a fogamat. Már amikor majd legközelebb erre járunk és ez a vágyam eszembe is fog akkor jutni.

Nincsenek megjegyzések: