kedd, április 05, 2005

Szakmai jellegű rinyálás.
Tegnap egész este az épszerk feladatomhoz kerestem a neten anyagot. Hát a rüh szakadjon a PVC szigetelőanyag gyártókba egytől egyig! Ilyen egy köcsög bandát! Magasról leszarják a szerencsétlen, nyomorult szakmabelieket, akik szeretnék a termékeiket használni a terveikhez és még szerkezeti méreteket is csak hatalmas szerencsével lehet találni. Én meg olyan elvetemült vagyok, hogy szeretnék egy lapostető szigeteléshez túlfolyó (vízköpő) csomópontot találni. Egyetlen gyártót találtam, aki egyáltalán gyárt ilyet, de részletrajz, meg méretek?! Ugyanmár!... Szóval menjek a francba és különbenis ne akarjak a termékeikről semmiféle részletet megtudni! Hát mi vagyok én?! Ipari kém?!
Úgyhogy most nem tudom, hogy fogok én jövő keddig legyártani hat részletrajzot a semmiből... Valamit varázsolni fogok. Máshogy nem fog menni.

Nincsenek megjegyzések: