péntek, július 30, 2004

Szőkeherceg konyhája gyönyörű lett. Még pár szőnyeg, hosszúszőrű, lehetőleg nem morgós fajta és tényleg lakni fog ott.
Tegnap látogatást ejtettem meg a volt melóhelyen. Reményeim szerint az utolsó nekik végzett melómat adtam le. Nem szeretnék nekik többet dolgozni. Viccesnek tűnhet a gondolat, hogy visszautasítok egy melót, de nekik egyetlen aprócska, kicsiny mikronnyi vonalat nem vagyok hajlandó meghúzni. Egyébkét talán egy iciri-picirit drágán dolgoztam... de erről nekik nem kell tudni. Megérdemlik.
...álmos vagyok. Már jópár napja. Tegnap már olyasmiken is kiakadt az túlérzékennyé fajult lelkem, amiket régen - velemszületett birka-toleranciám miatt - fel sem vettem. Hát igen. Változunk. Pl. azt hiszem, hogy mégis B-s kosár kell és nem A-s. Vagy elszabtak valamit.
Az Amerikai Pite 3. egy hülye film. A poénok mit sem változtak az első óta. Éppenhogy nem Dumb és Dumber... de csak egyparaszthajszálon múlik, többön nem. Azért néha vinnyogtam. Nagyon. Egyébként folyamatosan és még mindig nem látok vicc-forrást ama tényben, hogy valaki borotválja a golyóit.
...amúgy pedig álmos vagyok.

Nincsenek megjegyzések: