szombat, július 10, 2004

Postulatos post-infók. Így utólag, magyarul.
Pénteken - ez tegnap volt, ha jól emlékszem - elmentem megint a Suzuki-főnök házát felmérni. Úgyhogy megint a nyakamba kaptam a két vérszomjas ebet. Ezúttal nyakvakargatásért és ölembemászásért támadtak meg. Miközben a kapucsínómat próbáltam elkortyolgatni. Utána pedig körbemértük a házat, de eldöntöttem, hogy még egy rózsabokor-sövényt találok a fal mellett, és veszélyességi pótlékot fogok kérni. Aztán belül meg a medence körül kellett életellenes akrobata mutatványokat végeznem a medenceporszívó csövét kerülgetve, majd pedig a teraszkorlát felett egyensúlyoztam a szalaggal. Mindent egybevetve, kifejezetten kalandos délelőttöm volt.
Este meg Shrek 2. Én olyan macskát akarooook! Szőkehercegből momentán azt hiszem, hogy jobbat ismerek. A Keresztanya Keresztapás volt. És szerintem is jobb volt, mint az első, nézze meg mindenki! Én másodszor már eredeti hangokkal szeretném látni...
Hazafelé pedig megtekintettük a helyi állatkereskedés faunáját és úgy döntöttünk, hogy ez az izé nagyon aranyos, amikor alszik. Tappancsait az égnek meresztve és a szőrös pocakját szuszogtatva. Persze lehet, hogy műlény volt... A látogatók szórakoztatására. Olyan, mint az a rusnya szuszogó-mikulás telente a kirakatokban.

Nincsenek megjegyzések: