szerda, július 07, 2004

Mostanában egyszerűen nem áll rá az agyam arra, hogy egyáltalán bármiről is postoljak.
Pedig voltam ám anyáméknál... anélkül, hogy fotóztam volna sok szép növényt és bogarat, mert lemerült az összes aksi a fotógépemben.
Aztán történt egy csomó vicces dolog a főnökömmel... úgy tűnik, vele folyton vicces dolgok történnek - mondjuk ezek egy része inkább sírásra ad okot.
Volt cset találkozó is... egy pár olyan emberrel, akiket nem is ismertem még, de nagyon örültem neki, hogy immár élőben is találkozhatok velük, plusz drága bátyám, Ördögtestvér jót nőbénázott egy dilis kiscsajjal. Utána meg jópárszor kölcsönrinyáltunk mobilon.. hogy nekem mekkora számlám lesz??! Mondjuk nem bánom.
Mindennap végiglelkendezek vagy öt embert ICQ-n, mint egy ugrándozó kismacska, cserébe kapok néha én is a kis lelkükből egy-egy szeletet cserébe, amin nyammoghatok. És ez úgy le is foglal.
Aztán mostanában még néha főzni is támad kedvem, meg időm. Sőt, tegnap este "meló után" (hogy lehet ilyet mondani, ha az ember itthon dolgozik egész nap, úgy reggel 8-tól 5-ig? Esküszöm, így többet dolgozom, mint annakidején az irodában. Fáj is a hátam az ergonómikus ülés nélkül.) ...szóval tegnap este még rajzolgattam is. Elkezdtem tablettel bűvölni a régi gőzluvnyámat. Miután egy deviantartos ficak tutorialját megleltem és áttanulmányoztam. (A fickó nagyon hatásosan kezeli a ceruzát és a tabletjét... de sajnos az anatómiát néhol igencsak elszúrja. Azért mondjuk szép, amit művel, nem bántani akartam. Nekem ennek a fele is elég volna) Egyelőre itt tartok. Lassan halad, pepecs meló, de megéri. Majd vadászok hozzá valami hátteret. Lőjetek le, de azt nem fogom megrajzolni, ha itt a digitális technika minden vívmánya a seggem alatt.
Na, majd még postolok. Úgy tűnik, vége a postok Csipkerózsika-álmának. Most sürgős melózhatnékom van.

Nincsenek megjegyzések: