hétfő, május 24, 2004

Végre kapok egy kis levegőt. Najó, ez ebben a formában nem teljesen igaz, mert a múlt hetet is rendesen ellébecoltam, de korántsem volt annyi időm, mint amennyit szerettem volna magamnak. Azonban innentől kezdve teljesen vége a szorgalmi időszaknak és annak minden kicsengése lecsengett (de szép volt!). Kész a tervem, a makettem. Utóbbiról álljon itt egy kép elrettentésül az utókornak.

Mielőtt bárki kérdezősködne, ez khéhremszépen egy úgynevezett alkotóház. Belesüllyesztve a sziklafalba. Fent egy kiállítóterem, lent meg négy pici(?) alkotó "bunker". És ez mind-mind a konzulenseimet dícséri. Én tutira nem laknék benne. De a kiindulási állapothoz képest ez jelentős haladás.

Tegnap valami front lehetett. Netán frontátvonulás. Csupa idiótával volt tele az utca. A buszon egy hajléktalan egy kismacskát gyömöszölt vissza egy cipősdobozba, miután mindenkinek körbemutogatta, hogy ő azt bíz' 500 forintért vette... A dobozt közben össze-vissza rángatta, cibálta, forgatta. A macs eközben benne kuksolt. Nyervogott keservesen szerencsétlen dög. Sajnáltam. De ennél többet nem tudtam tenni érte.
Aztán egy félig bemákolt agresszoid egyénnek köszönhetően cca. 35 ember megtudta, miért is hordanak a tradicionális cigányasszonyok szoknyát. Idézem. "Mert ennek a sok hülye ...nak kilátszik a pi..., a pu..., a segge... meg a puncija a nadrágból!!!" Azt is megtudhattuk, hogy náluk odahaza egyenlőség van ám. "Nálunk egyenlőség van! A férfi az úr a házban!" Szóval ihaj-csuhaj, recece. Én azért nadrágot hordok és leordítom a pasit, ha faszfej. Többet "fizikalli csellendzsd" lévén nem teszek. És nem is tennék. Agresszív ugyan vagyok, de verekedős nem. Nálunk odahaza különbenis egyenlőség van!
Aztán hazafelé láttunk kellemes arcú fiatalembert, aki óvón szorongatta egyetlen nitrohigítós üvegét. Kicsit be is volt lassulva a srác. 5 percig álldigált, amig eldöntötte, hogy le is tud ülni. De mire elkönyveltük volna gyakroló szipusnak, leszállt és meglepően értelmes tekintettel beszédről is tanubizonyságot tett, amikor megkérdezte egy hölgyeménytől, hogy hol is kell neki leszállnia ha ide meg oda akar menni. Úgyhogy lehet, hogy csak festeni indult. Hiába, mindenki tévedhet, meg fránya előítéletek.

Nincsenek megjegyzések: