kedd, március 30, 2004

Vettem FHM-et, igen. Meg is nézegettük Ördögtestvérrel, meg végigkritizáltuk a luvnyákat benne. Mellesleg ezeknek a csajoknak a fele már volt a lapban valamilyen formában. De amúgy... Amúgy ebben is vannak jó kis rajzolnivaló nőcskék, és a CKM jobb, mert vannak benne viccek. De ebben meg több az autó. Viszont pl. itt is volt az (úgytűnik ehavi sztár) a szusi-bár, ahol nőkről lehet falatozni. Ezen ma el is töprengtünk úgy testületileg a cseten. Mindenesetre jómagam arra a következtetésre jutottam, hogy valószínűleg szétröhögném azt a vacsit, amit rólam készülne bárki is elkölteni. Képzeljük csak el a jelenetet, ahogy a hölgy pociján laffan a szték, majd potyognak a sültkrumplik... Na, én itt röhögném szét az egészet, mert ennél csiklandósabb vagyok ám.

Jöttem hazafelé és éreztem, hogy valami van a levegőben. Igen. Ez. Itt. A. Tavasz. Éreztem. Az orrommal. Mennyei. Nem tudom, mi történik ilyenkor, hogy feromonok, növekedési hormonok, adrenalin kerül-e a levegőbe, vagy csak melegebb lesz? De jó. És kész. És futhatnékom támadt. Már megint.

Nincsenek megjegyzések: