kedd, március 30, 2004

Napi lapszemle. Tegnap vettem egy CKM-et (ahogy a borítót elnézem, egy FHM-et is kell majd). Természetesen ez csakis művészeti érdeklődésből fakad nálam... természetesen. Aha. Persze. Izé. Naszóval jókis egy estés olvasmány volt. Úgysem volt net egy darabig és a vacsi közben valamivel el kell magát foglalnia az embernek. Igen, én is az a fajta vagyok, aki újságot olvas kaja közben. Vagy netezek. Pfujj, mi? Páran kifutnak az ilyentől a világból. Mint attól is, ha az ember középen nyomja a fogkrémet. De én a végén szoktam. Nem ott, a másik végén! Meg néha a közepén is, hogy menjen abba a végébe, ahonnan már kinyomtam...
Szóval lapszemle, mert ha megint belemerülök az önelemzésbe, sosem lesz meg. Persze megint tele volt a lap egy csomó afféle 'pasis' dologgal. Amiről a szerkesztők azt hiszik, hogy 'macsós', de csak annyira az, mint amennyire Cosmopolitan 'csajos'. Ettől függetlenül nincsen bajom vele. Jó macák vannak benne. Illetve módjával, mert az első kissé túlméretes. Ami nem baj, csak előnytelenül fotózták és piciny hurkák jelentek meg olyan helyeken, ahol azt nem kellett volna. Egy fotós igazán figyelhetne erre, ha már a modell nem tette. Főleg, ha mindenhová külföldre eladja a fotóját. A másik, amin kiakadtam, hogy az egyik lánynak tisztán látni a fotóján, hogy libabőrös. Vajon ez szexi? Amúgy a csajszi sem tetszett, mert 21 évesen kinéz vagy 28-nak, de ez részletkérdés. A másik meg az olajozás. Gyönyörű bőre van a nőnek, és a dekoltázsát leolajozzák. De csak azt.. igy olyan benyomást kelt, mintha csatakos volna az izzadtságtól. Holott amúgy bársonyosan pihepuha, valószínűleg jó illatú bőre van. Mindenhol máshol. Valószínűleg. De a mellére borulsz és a fal adja a másikat, úgy szánkázol le róla. Yess, bizonyára szexis... Az orosz éjszakáról szóló cikk jó volt. Viszonylag. Pár ritka rusnya barisnya is lencsevégre került sajna. Nah, kiírtam magamból, ami kikívánkozott.
Tavasz van. És a szerelem meghülyíti az embereket. Még azokat is, akikről azt hinném, hogy ennél dilisebbek már nem lehetnek. Valami van a levegőben. Ez már biztos...

Nincsenek megjegyzések: