csütörtök, szeptember 15, 2005



No comment.

Tegnap voltam suliban, hát kicsit durva volt. Semmi prológ, semmi előjáték, egyből bele a közepébe, mint a jó görög drámákban. Október végére már egy kisebb könyvtárnyi rajzot kell leadni... mint egy nagyüzemi tervgyár, de komolyan! No, de jól felkötjük azt a bizonyos gatyát és hajrá, durrbele!

Fogyókúra jelentés

Egy büdös grammot sem fogytam. Megint kezd elmenni a kedvem az egésztől. Egyébként. Ennyi erővel szerintem nyugodtan ehetnék a napi két fej saláta és két szelet kenyér helyett két grillcsirkét, párolt káposztával, meg pacalpörkölttel. Reggelire pedig nyolctojásos rántottát szalonnával. Szerintem ugyanezt érném el vele.
Pokolba az összes mérleggel!
A következő lépésem az lesz, hogy felfogadom azt a Norbert nevűt, hogy bérfogyókúrázzon helyettem, neki már úgyis annyira jól megy. Én meg elmegyek nyaralni és koktélokat szürcsölve fogok heverészni valami tengerparton, és japán lánykák legyezgetnek majd közben. Lyól.

Nincsenek megjegyzések: