szombat, szeptember 10, 2005

Nem szeretem, hogy amikor bemegyek egy boltba és kézbe szeretnék venni valamit a kirakatból, akkor az eladó rámnéz, hogy dehát ez ...*diszkréten kifütyüli az összeget*ezer forint!...
Jóvan, bazmeg! Láttam az árát. Nem nézed ki belőlem, hogy ki bírom fizetni?!
Nem hinném, hogy éppen az eladónak kellene ítéletet mondani a pénztárcám felett.
Nem hiszem, hogy ki kellene írnom magamra, hogy "Meg tudom ám venni ezt a cuccot, mert fussa, különbenis én vagyok Az Élet Kibaszott Császára(TM) !"
Senkinek semmi köze hozzá, hogy mennyit hordok a fülem mögött, a kispolcon és sem azt nem fogom hirdetni, hogy van lé a zsebemben, sem pedig azt, hogy nincs egy nyamvadt vasam sem.
Még csak az kéne, hogy naponta kétszer le akarjanak csapni csak a ruhám áráért...

Ennek ellenére és csakazértis kézbevettem azt a kést, amit kinéztem magamnak. És meg is fogom venni. És nem ott.

Nincsenek megjegyzések: