csütörtök, április 21, 2005

Jessssz! Valamint még azt fűzném hozzá, hogy kifejezetten szeretném, ha valaki pofánvágná (helyettem is) a demonstráló, öntudatos (rohadt, köcsög) biciklistákat. Az utóbbi időben nagyon elszemtelenedtek. Az autók között autósnak képzelik magukat - akkor hajtanak át az úton, amikor az autósoknak zöld a lámpa -, a járdán meg gyalogosnak képzelik magukat - és akkor mennek át, amikor a gyalogosnak zöld a lámpa. Ezt a két kényszerképzetet pedig előszerettel keverik. Előnyt is lehet kovácsolni a skizóból végülis.
A gyalogos meg csakúgy lépdel a járdán. Törvénytisztelő, rendeskedves állampolgárként nem lép le a járdáról, hogy átmenjen a zebra mellett elhúzó autókkal együtt a másik oldara, ahol majd visszalép a járdára és továbbhalad sétabotját lengetve - rendeskedves, törvénytisztelő sétafikálóként.
A gyalogos nem számít arra, hogy amikor 3 km/h-val szambázik a járdán jókedéllyel fütyürészve, akkor egy kétkerekű felebarátja, ki skizofréniájában akkor éppen gyalogos, 30 km/h sebességgel, jelzés nélkül leanyázza őt a gyalogútról, amit perpillanat andalgásra használt. A gyalogosnak még felháborodni sincsen ideje, amikor oldalról nekihajt egy öntudatos, ám szintén skizoid biciklista. Harminccal. Csengetés nélkül. Magában mormogva, hogy mennyire bunkó is vagyok én, a gyalogos, hogy elé tévelyedtem. Sőt. Az én anyámat, ugye.

Hát basszátok meg a biciklijeiteket! Te is dugd fel magadnak, te fasz, aki miatt a múltkor fél napig éreztem a vállamat, mert szartál kikerülni! Ha gyorsabb lettem volna, lekaptalak volna a kurva bringádról és letömködtem volna a torkodon a menő biciklista szerkódat! Kis köccsög!
Ez a cseppet sem bicskanyitogató viselkedés amúgy tapasztalat alapján csak az öntudatos fővárosiaknál dívik. Valahogy vidéken még meg is köszönik szépen, ha helyet adok a járdán és néha csengetnek is egy picit, ha netán hátulról jönnének. Meg elnézést kérnek. És várnak a sorukra a zebráknál.

A valósággal való esetleges egyezések csakis a vakvéletlennek köszönhetők. Ha valaki netán magára ismer, akkor... legyen szíves megkérni a mellette ülőt, hogy keverjen le neki egy dörrenős pofont. Csak a kedvemért. Köszönöm.

Nincsenek megjegyzések: