csütörtök, április 07, 2005

Úgy gondoltam, hogy immáron elérkeztem a technikai fejlettség azon szintjére, hogy amikor felajánlja egy csoporttársam, hogy MMS-ben elküldi, amit rajzolt, bízvást rábólinthassak. Hiszen láttam én, milyen boldogan dobálják egymást fotókkal a trendi fiatalok a reklámokban. Bízvást remélhetem, hogy magam is ilyen euforikus boldogságba esem, amikor csak egy gombnyomás és hopp, már ott is a kép a 128x128-as képernyőn.
Na, küggyed akkor, vetettem oda hanyagul ezen felbuzdulva...
Kábé negyed óra telt el és kaptam két üzenetet. Na, ez biztosan az lesz, gondoltam. Bár gyanús volt picit, hogy miért kettő... de azért megnyitottam. És itt kezdődött a rémálom.

Az első SMS arról szólt, hogy kaptam egy képüzenetet - ezen annyira nem is csodálkoztam -, amit megnézhetek a http://sokszám.hülyekódok/megintkód/mégpárkód.htm oldalon. A jelszavam: butabetűkombináció. Itt már gyanakodni kezdtem. Egy Colombo veszett el bennem, az tuti. Bár szivarom nincs, de félszemmel már elkezdtem bután nézni. Várjon csak egy percre, kérem! Csak egy kérdés! Nem úgy volt, hogy az én telefonom hiperszuper, megatrendi és a multibbnál is multimédiásabb?!
Na, mindegy. Nézzük a második SMS-t. A Szolgáltató. Az előbb említett MMS-t megnézhetem az elküldött linken WAP-on, (na peeersze, még én fizessek érte?!) vagy a szolgáltató.hu oldalán az Ajánlat menűpont alatt az SMS és MMS címszónál. Már megint ez a sok klikkelgetés...
Nagy sóhaj. Nézzük. Még tart a türelmem. Birkatürelemmel, csipkelélekkel áldott meg a sors...

Azt hiszem, nem mondok újat azzal, hogy a megadott URL alatt nem jött be semmi, a megadott jelszót sehová nem bírtam beírni.
A szolgáltató.hu oldalon az Ajánlat menűpontban az SMS és MMS címszó alatt szintén nem volt ilyesmi.
De én kitartó vagyok, engem nem lehet csak úgy eltántorítani!
Úgyhogy rögvest regisztráltam magam az SMS-centerükbe és a Multimédia Galériájukba is, mert mindkettőt úgy hirdették, hogy MMS küldés és fogadás is van.
Újabb SMS-ek jönnek a regisztrációról. Én meg egyre jobban unom az egészet. Hol klikkelgetni kell, hogy pötyögni, hol regisztrálni, hol kódokat megadni...

Nem, nem és nem. Makacsul nem működik, még mindig nem tudom beírni sehová a megadott jelszót.
Na, akkor olvassuk el, mit írnak a szolgáltató.hu-n a témában.

MMS letöltése

Aszerint, hogy a telefonra érkező üzenet címzettje MMS-készülékkel, vagy MMS fogadására nem alkalmas WAP-os telefonnal rendelkezik, az üzeneteket a következőképpen töltheti le:
blablabla és blablabla...

Okosabb nem lettem.
Nézzük az URL-t... minden kombinációban... jelszóval kombinálva... jelszó nélkül... csak a butaszámos IP-címet... Még mindig semmi. Hibaüzenetek. És különbenis az én anyámat.

Kezdem nagyon utálni a T.Szolgáltatót.

Lecsapok két erretévelygő szúnyogot bosszúból.

Akkor most olvassunk FAQ-t a témáról...

MMS kézbesítése

Az Általános Szerződési Feltételek értelmében a Szolgáltató az elküldött MMS eljuttatásáért nem vállal felelősséget és az MMS Szolgáltatást a sikeres kézbesítésen túlmenően akkor is kiszámlázza, ha az Általános Szerződési Feltételekben felsorolt technikai (pl. a címzett a tárolási idő alatt nem kapcsolja be készülékét) vagy egyéb (pl. a címzett nem ismeri az MMS üzenet fogadásának, elolvasásának ill. letöltésének módját) okból az MMS a címzetthez nem érkezik meg.

Elmentek ám Ti a jó francba!...

A rövidítés az angol Multimedia Message Service elnevezést takarja.

Aha. Most már ezt is tudom, köszike...

Az MMS-küldést és -fogadást az előfizetéses ügyfelek a 1230-as ügyfélszolgálati telefonszámon vagy személyesen, dominós ügyfelek a 1777-es számon hívható automata információs rendszerben aktiválhatják.

Áhááá! Szóval CSAK meg kéne tanulnom olvasni.
Köszönöm az együttműködést.
Majd valamikor telefonálni fogok, ígérem. Jó leszek, kezitcsókolom. Kivárom, amig jelentkezik az Ügyfélszolgálatos... és ott is megadok majd vagy 3 kódot. Elvégre megy az nekem, már begyakoroltam. Végülis megér nekem ennyit egy képes üzenet és a boldog eufória, amikor megkapom.

Nincsenek megjegyzések: