szombat, július 24, 2004

Nem nagyon szoktam emileket kapni az olvasóktól... bár más bloggereknél már olvastam, hogy gyakorta megesik, hogy ír egy-egy rajongó, hogy mit csináljon, meg hogyan, meg egyebek... de engem egyrészt nem olvasnak annyian, másrészt ha valaki megmondja, hogy micsináljak és hogyan, azt kevéssé udvariasan elküldöm a jófrancba. Hacsak nem a főnökömről van szó... de ő legalább ad pénzt. Najó, csak néha...
Szóval kaptam egy emilt egy régen nem látott barátnőtől, aki néha elolvasgat. És most ez jólesett a lelkecskémnek és hosszasan válaszoltam rá és megírtam nem publikált dolgokat is, és milyen jó dolog a net, még fotókat is tudtam neki linkelni a válaszemilben, hogy illusztráljam a dolgokat. Tehát az internet, ez a néhol igencsak szélessávú, néhol - egyesek miatt - kevéssé szélessávú világkapcsolat egy nagyon jó dolog. A naplóírás is jó dolog. És én most szeretek mindenkit! Keep smiling!
Használjátok ki az alkalmat, ritkán szeretem a világot!

Nincsenek megjegyzések: