hétfő, május 17, 2004

Vééégre! Leadtam mindent, már 'csak' a középület-terv van hátra. Amit viszont a héten meg kell csinálnom a makettel együtt. De ez tulajdonképpen tartható is. Nagyjából-egészéből most is büszke vagyok magamra. Éjjel kettőre terveztem, hogy befejezem a dolgokat és lám, éjjel kettőkor már be is hemperedtem a már alvó Egyiptomi Istenség mellé. Már legalábbis arra pár négyzetcentis helyre, amit hagyott az ágyon.
Viszont cserébe nyűgös és morcos voltam. Elküldtem a jófenébe olyanokért is embereket, amiért egyébként nem nagyon szoktam. Hiszen türelmes birka-lélek volnék, vagy mi. De most a légyzümmögésre is tudtam volna lőni és "dögöljön meg mindenki" hangulatban voltam. Most már szerencsére csak picit álmos vagyok. De ez sem vészes.
Holnaptól meg ezerrel beindul a melókeresés projekt.
Este pedig kirúgok a hámból!

...és alszom. Meg előtte filmet is fogok nézni, hűűűűűű!

Nincsenek megjegyzések: