szombat, május 15, 2004

Mondhat bárki bármit, szerintem jó film a Trója. Fogyasztó vagyok. Ezt én örömmel fogyasztom. Monumentális, a látvány meglehetősen jó... és a végére Legolas is megtanul bánni az íjjal. Brad Pitt meg szerintem jól játszik. Ezt bebizonyította már a Blöffben is. Achilles pedig egy gusztustalan pökhendi kis fasz lett, és baromi jól csinálta. A sztárallűrök a sztárkatonától hitelesen hangzottak ebben a tolmácsolásban. És valahogy a végső pofáraesés - azt hiszem, hogy a spoiler vádja nem érhet, de ha valaki nem ismeri még a történetet, attól elnézést kérek, de az meg egyébként is olvasson Iliászt. Tudod, kedves, Homérosz, meg minden! - ebben a körítésben még jobb lett. Jóóó, hálivúdi effekt, hogy azért még a legszőkébb konditerem-töltelék is rájött, hogy vele itt most fel akarják ismertetni, hogy ez a nyálbuzi (aki egyébként véresen meggyőzően csókdosta a saját unokatestvére homlokát) valahol ember. Gyarló, esendő, kihabzik a fülén a tesztoszteron, és ember. Ja, és Hector kurvajó pasi!!! Heléna nem is volt olyan szép. Párisz meg nyálas ficsúr... ahogy annak lennie kell. Nem tudom, mit szólt szerencsétlen Szőkeherceg a film alatt elkövetett 'tolmácsolásomhoz'... de párszor beleverte a fejét a támlába. Szóval biztosan tetszett neki. Próbáltam visszafogni magam, de nem vagyok az a fajta, aki csendben végigül egy filmet. Bármilyet. Najó, a Brian közlegény első fél óráját viszonylag csendben ültem végig. Több okból is. Mindenesetre, aki szereti átélni a filmet és a hangulatot és zavarja, ha pofáznak mellette, az ne velem jöjjön moziba. Egyébként pityeregtem is... Nem röhög!!! Szentimentális vagyok, ha valaki nem tudta volna.

Nincsenek megjegyzések: