hétfő, május 03, 2004

A BME-n megszüntették a Neptun rendszert. Hogy vajh miért, azt csak a felsőbb körök tudják, vagy jószerivel ők sem. Mindenesetre ma, amikor szerettem volna pár vizsgára jelentkezni a következő üzenet fogadott:"Online webes szolgáltatásaink megszûntek. Tájékoztatjuk Tisztelt Felhasználóinkat, hogy az Egyetemi Hallgatói Képviselet vizsgálata és az Oktatási Rektorhelyettes Úr utasítása alapján online szolgáltatásaink 2004. április 6-tól ezen az oldalon megszûntek. A korábbi szolgáltatások a továbbiakban a Központi Tanulmányi Hivatal portáljáról, jelszavas azonosítás és jogosultságellenõrzés után elérhetõek." Köszönjük. Nem mondom, hogy vissza a kőkorba, mert semmi bajom nem volt a vizsgára való jelentkezés azon módjával, amikor papírt és tollat vettünk ehhez igénybe. De amikor egy egyetem megszokott egy ilyen (megjegyzem borzalmasan lassú, de azért működő) rendszert... Fejetlenséget és sikoltozást prognosztizálok. Részemről meg picit mérges vagyok. De ez a legkevesebb.
Fogyókúrám első napja egészen jól telik. Azt hiszem, tartható lesz, amit bevállaltam. A hangom is visszatért, a nap is süt. Talán a félévem is meglesz. Vagy legalábbis egy jó pár tárgy belőle. A melóügyeket egyelőre eljegeltem jobb napokra.

Nincsenek megjegyzések: