szerda, március 17, 2004

Yesssss! Boldog vala az én lelkecském, mert kidumálhatta magát. De szar, amikor rövid az éjszaka, mert még mindig van téma, még mindig van téma, még mindig van téma... Ördögpajtás spontán felindulásból átugrott este sörözni, whiskyzni. Mindent kitárgyaltunk. Akár két vénasszony egy üveg fütyülős barack mellett a fonó egyik sarkában. Pletykák a belterjes társaság legmélyéről, a felszínéről, és úgy általánosságban mindenünnen. Éjjel kettő körül még képes voltam rántottát készíteni, kolbászosat. Teszem hozzá, hogy ilyet csakis férfi, vagy gyermek kedvéért vagyok hajlandó elkövetni, akkor is csak ritkán. Aztán eljutottunk olyan fázisba is, amikor már idióta 16 éves gimnazista módjára vihorásztunk még idiótább csínytevéseken és a cseten riogattuk az éjjeli baglyokat. Hajnali 5-kor kitettem a szűrét és utána bebújtam Egyiptomi Istenség mellé aludni 1.5 órát. És nem vagyok fáradt. Sütött a nap és csiviteltek a madarak, amikor bejöttem melózni. És ez feltöltött. Egyébként nem ittam, ergo nem vagyok másnapos. Ezek józan gondolatok. A bacik amúgy fürtökben lógnak a torkom mindenféle laffantyúján, de momentán nem zavar annyira, mint kellene.

Egyébiránt megnéztük tegnap este még a Firefly című sorozat pilot-epizódját, amit Méregzsák nyomott a kezembe terjesztés céljából. Ha minden jól megy, akkor Ügynök ma kap is belőle egy példányt. Alapjában véve tetszett a film, bár nyomokban emlékeztetett azokra a sorozatokra, amiket Párduchölgy szokott nézni a Hallmarkon. A zenéje egy kicsit unalmas volt, képileg viszont nekem nagyon ott van ez a cucc. Pedig állítólag a pilot minimál költségvetéssel készült. Kicsit a történet is összevissza volt. Ha nem hallok a történetről adalékinformációkat, akkor biz'isten, nagyon bután néztem volna néha.
Mindezek közben, vagy után, mellett - az időhatározó opcionális - Méregzsák átküldte egy készülő cikkét általános véleményalkotás céljából. Szerintem nem tudja, hogy egyébiránt én baromira megtisztelve érzem magam ettől a bizalomtól... és hogy egyáltalán nem tudok kritizálni. De megint tetszett a cucc.

Nincsenek megjegyzések: