hétfő, március 08, 2004

Szombat, emlékek: nem volt társasághiányom. Már lassan megszokottá válik, hogy akik biztosra ígérik magukat, azok közül nem jönnek el egy csomóan. De így legalább úgy nagyjából elfértünk, miután 30 embert bepasszíroztak a pincérek 10 embernek való helyre. És voltunk így is valami 40-en. De a 30 az tuti. Még nem számoltam össze. A fizetésnél pedig újfent eltöprengtem azon, hogy vajon hogy jött össze ennyi és hogyan bírjuk összeszedni ezt a pénzmennyiséget, de megint összejött valahogyan. Szerencsére senki nem rinyált a szervezőre, hogy milyen szar helyre jöttünk, sőt... semmiért. És ennek (is) örültem. Azért legközelebb inkább egy zártabb partit vállalok csak be.
Tulajdonképpen nagyon jól szórakoztam. Kicsit ugyan sok emberből hoztam ki a 'ráborul a vállamra és sír egyet' reakciót. Hát lehet ezeket az embereket nem szeretni? Ha valaki úgy néz rám, mint egy különösen megilletődött panda, tutira nem tudok ellenállni és kibuknak a nem létező (mondom nem léteznek!!!!!) anyai ösztönök és felajánlom a válltömésem, zsebkendőm, miegyéb. Lassan összedobhatnának nekem a srácok mosóporra. Valaki azt is mondta, hogy nem érti, miért nem jött össze velem, de már esküszöm, hogy nem tudom, ki volt az. Pedig tényleg csak három sört ittam és segítettem elpusztítani egy Long Islandet Ördögpajtásnak. Persze a gonoszdi fotós, a drága, az Istenség...minden összeborulós és félreérthető jelenetet lekapott. Most kábé azt lehet leszűrni, hogy végigmentem mindenkin, akin csak lehetett. Pedig nem. Egy csomóan kimaradtak sajnos.

A vasárnap már mindezek kiheverésével telt. Este meg megnéztük a Mátrix3-at. Vesztünkre. Mert nem kellett volna. Bleeee... Értelmes, izgalmas és közhelymentes párbeszédek és jól követhető csatajelenetek. Na, ezek nem voltak benne. Minden más igen. És mindent lerombolt, amit az első részben sikerült felépíteniük a készítőknek. Inkább a Méregzsáktól kapott Firefly demo-repi-CD-t kellett volna megnézni.

Ma pedig koncert. Annyira be vagyok sózva, hogy már az úttestre felfestett megállásra felszólító jelet is STOMPnak olvasom.

Nincsenek megjegyzések: