péntek, március 26, 2004

Reggeli tea közbeni gyors postolás. Ez kezd mániává fajulni, nem sokára pedig egyenesen perverzió lesz belőle.
Tegnapi estém a kavarás jegyében telt el, ami alapvetően nem baj, de közben Méregzsákot jól odacsődítettem Ördögtestvérhez, ámde mindeközben nem voltunk ott és mire fel tudtuk hívni, már odaért. Nem szeretek másokat feleslegesen ugráltatni. De mivel ez egy kirívó eset volt, remélem, elnézi nekem.
Azt viszont megállapítottam, hogy Ügynök, Ördögtestvér és Kecskevadász együtt gyilkos triót alkotnak. Legfőbbképpen a röhögőizmokra nézve. És még örülhetek, hogy élve megmenekültem, de ez bizonyára csak azért történhetett meg, mert Ügynök éppen cigielvonókúrán tartja magát és kissé labilis, Ördögtestvér pedig áttérőben van nappali életmódra és göthös is, ergo totálisan bután lesett ki a fejéből. Úgyhogy ezt így már az egésznapos edzés után egészen jól bírtam.
Megyek délután 'meghallgatásra'. Vagy legyen inkább 'megnézés', hiszen a rajzaimat/munkáimat akarják látni a fejesek valamilyen kézzelfoghatóbb formátumban. Bevallom, egészséges vizsgadrukk munkál a bennsőmben és némi lámpaláz is...

Nincsenek megjegyzések: