hétfő, március 01, 2004

Most először alkalmaztam az 'én nem veszem fel a mobilomat, nem is hallottam meg...' kezdetű varázslatot. Kezd elegem lenni abból a másfél éve visszatérő ügyfélből, aki minden alkalommal pattog, hogy neki igencsak és nagyon-nagyon sürgős a terv, amit kért...aztán amikor aktualizálom (jelenleg ez már a dátumok átírását jelenti), hirtelen megint eltűnik három hónapra valahová. Legutóbb karácsonykor ugrándozott és még neki állt feljebb, hogy nem loholtam azonnal a kis fogfájásait kezelni. Ma viszont nem akarok vele beszélni, ma nem érek rá...ma menjen a csudába úgy finoman szólva is! Antiszociális vagyok.
Ezért történhetett, hogy annak is örültem, amikor kiderült, hogy kedvenc kollegám nem szólt senkinek, hogy egy hétre szabadságra megy, csak nekem. Még a nagyfőnök sem tudta. Így nem marad más hátra, mint kezetdörzsölgetve várni a jövőheti fejleményeket...

Nincsenek megjegyzések: