kedd, március 16, 2004

Este végignéztem az Underworld-öt. Sokan mondták már, hogy rossz...ők valószínűleg nem fognak megverni, de nekem tetszett. Dark, pozőr és Budapest. Amikor beállt a Keletibe egy fényesre polírozott gőzös, akkor majdnem leestem a székről. Sokat loptak a Mátrixból, de ez engem nem zavart nagyon. Az zöldes árnyalatú volt, ez meg sötétkék. Éppen az a kék árnyalat, amit felhasználtam a gargoyle-omhoz. Ez volt az öntömjén. Az a baj, hogy néha túlságosan is sötétkék volt a film, szerintem ott is, ahol már nem hiányzott neki. Persze-persze, a vámpírok és a vérfarkasok éjszakai lények, tudom. De azért van különbség éjszaka és éjszaka között, nem kell mindent tintalébe fojtani. A metró az nagyon ott volt hangulatilag (ebből majd fogok lopni bőszen)...bár nekem úgy tűnt, mintha összemixelték volna a földalattit a metróval. Egyébként duplán vicces volt, hogy éppen tegnap néztem a metrón, hogy mijafrancot ragasztottak a megállókat mutató matrica alá. Erősen angol nyelvűnek tűnt, amit a domborodásból ki tudtam venni. El is töprengtem, hogy mijafene...eladtunk volna az angoloknak egy orosz metrószerelvényt, de visszaküldték?! Este már meg is kaptam rá a választ, mert ott volt a filmben az említett szerelvény a felirattal. (Ami persze maradhatott volna az eredeti, a kutya sem vette volna észre) Persze a nagy kedvencem, amit már a Pengében is imádtam, az itt is megvolt. Ezüst-nitrátos lövedék. Hurrá. Hogy én hogy utálom az ilyen baromságokat. Összetör minden csodálatosan felépített, romantikus vámpírsztorit. Mint amikor megtudtuk, hogy ez Erő az a midiklorián koncentrátumtól függ, ami meg egy gomba, vagy mi. Itt még az ezüstnitrátot - ami a vérfarkasok ellen volt hatásos - kiegészítettk UV-fénnyel töltött lövedékekkel, amik a vámpírokat szedték szét. Jó, hogy nem szolicsövekkel gyakták le őket! Igen-igen, a filmben Görög Zita is szerepelt... egy kivéreztetés erejéig. Szegényke. Jól néz ki, de nekem Gregor Bernadett példul jobban bejön, ha már. Na, mindegy. A nők dögösek voltak, a pasik a felejthető kategóriába tartoztak. A fegyvertár számomra röhögséges volt. A történet elmegy egynek, afféle Rómeó és Júlia, de többszörösen megcsavarva, és kétszeresen előadva. Néha bajban voltam a szereplők motiváltságát illetően, de az akciójelenetek feledtették ezt. Kivéve a CG-s effektek, mert azok néha elég gyérek voltak. Hangulatból a film jeles. Majdnem WoD alapműnek mondanám, de annak azért laposka. Más téren átlagosnak mondható.

Végre elintéztem a bajos megrendelőt is. Már untam szerencsétlen balféket.

Nincsenek megjegyzések: